Da je križanje Trakošćanske, Ozaljske, Vukovarske i Krapinske, koje se nalazi u neposrednoj blizini Trešnjevačkog placa, dionica na kojoj se stvaraju velike gužve, pogotovo u frekventnim jutarnjim i popodnevnim satima, poznato je mnogima koji se onuda voze, a to je pitanje na prošlotjednom zasjedanju Gradske skupštine potegnuo i Nikola Vukobratović, zastupnik Samostalne demokratske srpske stranke.
Prije nešto više od tri mjeseca otvoren je dvostruki rotor na križanju Kranjčevićeve, Nove ceste i Adžijine. Tada je rješenje kritizirano, ali čini mi se da bi danas malo tko tvrdio da nije povećana sigurnost na tom mjestu, pogotovo pješaka. Međutim,križanje kod tržnice čini se još kompleksnijim jer ne samo da je prometnije nego njime vozi i tramvaj – ustvrdio je Vukobratović, kojega je zanimalo postoje li planovi za tu dionicu, kao i za uređenje tržnice
Prema odgovoru dogradonačelnika Luke Korlaeta prva faza rješavanja prometnih problema u tom dijelu Trešnjevke adaptacija je i semaforizacija nešto istočnijeg križanja Vukovarske i Ulice Florijana Andrašeca, čime bi se, kako je kazao, znatno poboljšala protočnost.
U planu je izrada elaborata dinamičke signalizacije poteza od Trešnjevačkog placa do Ulice Florijana Andrašeca, a onda i sama korekcija križanja Ozaljske i Vukovarske.Razmišlja se i o korekciji tramvajskog toka tako da on ne smeta skretačima koji idu iz Ozaljske desno u Vukovarsku. Svi ti elaborati su u planu Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost i dogodit će se vrlo brzo – rekao je Korlaet. Dodao je i kako se uređenje prostora tržnice očekuje početkom sljedeće godine.
izvor: vecernji.hr