Marketinška kampanja za lokalne izbore

U lokalne izbore naša stranka je ušla sa novom modernom vizuelnom kampanjom. Plakati SDSS-a za lokalne izbore govore o tome koliko su naši lokalni problemi povezani s globalnim izazovima.
Potpredsjednica Dragana Jeckov jasno ističe:
“Propadanje prodaje Muskovog Tesle zbog njegova uključivanja u Trumpovu politiku tržišnih ratova, koje je postalo simbolom urušavanja svjetskog tržišnog poretka, prvi je takav problem. Slabljenje Europske unije u geopolitičkim i ekonomskim sukobima, koje se želi zaustaviti njezinom transformacijom iza projekta mira u projekt rata, drugi je takav problem. Globalno zatopljenje i klimatske promjene koje ugrožavaju život na Zemlji, treći je takav problem. Svođenja nacionalnih politika u takvim okolnostima na neodgovorna, raskalašena i opasna politička šenlučenja, četvrti je takav problem. Vrlo se često pripadnike srpske zajednice svodi na bijele medvjede i zaštitu koja je zapravo formalno-pravna, a inače je u praksi nema. Vrlo se često naši problemi ne shvaćaju dovoljno ozbiljno, a s druge strane i mi sami ponekad preuveličavamo probleme koji nisu toliki, ali za nas su ogromni”, rekla je potpredsjednica SDSS-a i saborska zastupnica Dragana Jeckov.
Na to se nadovezuje potpredsjednik SDSS-a i zamjenik župana Karlovačke županije Dejan Mihajlović:
“I Elon Musk i Ursula von der Leyen i bijeli medvjed i karanfil imaju probleme, ali to nisu Srbi. Niti su to Hrvati. Nitko od nas nije njihov problem, ali njihovi problemi jesu naši. Naročito ako nismo svjesni politika trgovinskih ratova, politika slabljenja Europe, politika klimatskih promjena i politika lokalnih bećara.”
Pod istim motom “Posvetimo se sebi i svom zavičaju” odvija se i lokalna kampanja na terenu.